fogyni szeretnék

Fogyni szeretnél? – Megmutatom, hogy lesz hatásos!

A fogyásnak egyetlen alapvető képlete van: az inzulinszint kordában tartása.
Nem kell fogyitabletta, fogyishake, ügyesen meg tudjuk oldani nagyobb befektetés nélkül is a saját szervezetünkre támaszkodva.
Amit én javaslok, az sokkal olcsóbb és egyszerűbb megoldás, pont ezért nem hallunk róla sokat weboldalakon meg reklámokban: ehhez nem leheteladni csodaszereket, kezelések, fogyiöveket, vagyis a marketingesek rémálma leszek 🙂

Hogyan néznek ki a háttérfolyamatok?

Ha bármit eszünk, emelkedik az inzulin és ez raktározáshoz vezet.
Nyilván az étel tartalma és milyensége befolyásolja ennek mértékét, de ez az alaptétel. A húsnak (fehérje) is van inzulinválasza, természetesen nem akkora, mint egy habos süteményé 🙂
Ha a fogyással a célunk a zsírvesztés– ami nyilvánvalóan a fogyás mércéje- akkor úgy kell étkeznünk, hogy az inzulinszintet a lehető
legjobban kordában tartsuk. Vagyis el kell kerülni a kiugrásokat.

fogyni

Több megoldása is lehet ennek a célnak:

  •  elkerüljük, hogy már reggel felüljünk inzulinhintára, nem fogyasztunk lisztes, cukros pékárut például
  • zsírt is fogyasztunk reggelire – nem kell kanállal enni a kacsazsírt persze, vannak kellemesebb megoldások is erre 🙂
  • az első étkezésünk nem reggeli, hanem ebéd, ott megfelelő arányban fogyaszthatunk fehérje, zsír, szénhidrátból (egyéni céljaink figyelembevételével, vagyis eltérő, hogy kinek melyikből mennyit).
  • Egy másik megoldás lehet a minél ritkább étkezés, mivel így pihen a hasnyálmirigy, javul az inzulinérzékenység. Ennek legtutibb megoldása a favoritom, az időszakos böjt.

Ennek kapcsán sokszor előkerül kérdésként, hogy mi újság a mesterséges édesítőkkel:
sajnos az édes íz önmagában is generál némi inzulinválaszt, így aki valóban fogyni szeretne stabil inzulin mellett, megpróbálja elengedni az
eritrit, stevia és hasonló édesítőket is.

Ezek hatásairól írtam már korábban posztot, itt tudjátok elolvasni:

Ha tehát követnénk a klasszikus, napi 5-6 étkezéssel stimulált inzulinválaszos étkezést – lásd modern dietetikai alapelvek – akkor a sejtek inzulin érzékenysége csökken, amely növeléséhez több inzulinra van szükség. Vagyis rókafogta csuka állapotba kerülünk, és nemhogy fogyni nem tudunk ilyen étrenden, még az inzulinrezisztencia felé is haladhatunk.

Próbáljátok ki a fenti kombinációkat! Nem kerül semmibe, egy kis újra szervezése a mindennapoknak és máris Ti is beszámolhattok majd pár
hét alatt a csodás változásokról.

Én le vagyok nyűgözve a klienseim visszajelzésein, akik hosszú évek ezerféle diétája után belevágtak, és működik!